ΤΟ ΠΙΘΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ












Κυριακή 30 Μαρτίου 2014

Τα Ευαγγέλια μας λένε ότι πατρίδα του Ιησού ήταν η «Πόλη της Ναζαρέτ» («polis Natzoree»




Και κατά τον έκτο μήνα, ο άγγελος Γαβριήλ στάλθηκε από τον Θεό προς το CITY της Γαλιλαίας, που ονομάζεται Ναζαρέτ , Σε ένα παρθένο ευαγγελίζεται σε έναν άνδρα με το όνομα Ιωσήφ, από τον οίκο του Δαβίδ? και το όνομα της παρθένου ήταν η Μαρία.
Λουκ. 1,26, 27)

Και όλα πήγαν να φορολογηθεί, κάθε ένας στη δική του πόλη. Και ο Ιωσήφ ανέβηκε επίσης από τη Γαλιλαία, έξω από την πόλη της Ναζαρέτ , στην Ιουδαία, προς την πόλη του Δαβίδ, που ονομάζεται Βηθλεέμ? επειδή ήταν από το σπίτι και την καταγωγή του Δαβίδ:
Λουκάς 2.3,4)

Αλλά όταν άκουσε ότι ο Αρχέλαος βασιλεύει στην Ιουδαία, στην αίθουσα του πατέρα του Ηρώδη, φοβήθηκε να πάει προς τα εκεί: παρά, να προειδοποιήσει για τον Θεό σε όνειρο, έστρεψε εις τα μέρη της Γαλιλαίας: Και ήρθε και κατοίκησε στην μια πόλη που ονομάζεται Ναζαρέτ : ότι για να εκπληρωθεί αυτό που ειπώθηκε διαμέσου των προφητών, ο οποίος έχει κληθεί Ναζωραίος.
Ματθαίος 2.22,23) Και όταν είχαν πραγματοποιηθεί όλα τα πράγματα σύμφωνα με το νόμο του Κυρίου, επέστρεψαν στη Γαλιλαία, με τις δικές τους CITY Ναζαρέτ . Και το παιδί μεγάλωσε, και κερωμένο ισχυρή κατά το πνεύμα, γεμάτο με σοφία: και η χάρη του Θεού ήταν επάνω του. ( Λουκάς 2.39,40)



Τα ευαγγέλια δεν μας λένε πολλά για αυτή την πόλη »- έχει μια συναγωγή, μπορεί να τρομάξει ένα εχθρικό πλήθος (προτρέποντας περίφημο «προφήτης απέρριψε στη δική του γη» του JC quote) , και έχει ένα γκρεμό - αλλά η κατάσταση της πόλης από τη Ναζαρέτ είναι σαφώς καθορισμένες, τουλάχιστον σύμφωνα με την ίδια πηγή ανοησίες που ονομάζεται Αγία Γραφή.
Ωστόσο, όταν κοιτάμε για ιστορική επιβεβαίωση αυτής της πατρίδα του θεού - έκπληξη, έκπληξη! - καμία άλλη πηγή επιβεβαιώνει ότι η θέση αυτή υπήρχε ακόμη και τον 1ο αιώνα μ.Χ..
• Ναζαρέτ δεν αναφέρεται ούτε μία φορά σε ολόκληρη την Παλαιά Διαθήκη . Το βιβλίο του Ιησού του Ναυή (19.10,16) - σε αυτό που ισχυρίζεται είναι η διαδικασία της διευθέτησης από τη φυλή των Zebulon στην περιοχή - τα αρχεία δώδεκα πόλεις και χωριά και έξι ακόμα παραλείπει κάθε «Ναζαρέτ», από τον κατάλογο.
• Το Ταλμούδ , αν και τα ονόματα 63 πόλεων του Γαλιλαίου, δεν ξέρει τίποτα από τη Ναζαρέτ, ούτε νωρίς ραββινική λογοτεχνία.
• Αγίου Παύλου δεν ξέρει τίποτα από «Ναζαρέτ». Οι επιστολές του Rabbi Solly του (πραγματικές και εικονικές) αναφέρουν τον Ιησού 221 φορές, Ναζαρέτ καθόλου.
• Δεν αρχαίος ιστορικός ή γεωγράφος αναφέρει Ναζαρέτ. Κατ 'αρχάς σημειώνεται στις αρχές του 4ου αι.
«Ποτέ δεν άκουσα από τον τόπο» - Ιώσηπος
Στις ιστορίες του, ο Ιώσηπος έχει πολλά να πει για τη Γαλιλαία (μια έκταση μόλις 900 τετραγωνικά μίλια). Κατά τη διάρκεια του πρώτου εβραϊκό πόλεμο, στο 60 μ.Χ., ο Ιώσηπος οδήγησε μια στρατιωτική εκστρατεία πέρα ​​δώθε πέρα ​​από το μικροσκοπικό επαρχία. Ιώσηπος αναφέρει 45 πόλεις και χωριά της Γαλιλαίας - ακόμη Ναζαρέτ καθόλου.
Ιώσηπος, ωστόσο, έχουν κάτι να πουν για Japha (Yafa, Ιαφια), ένα χωριό μόλις ένα μίλι νοτιοδυτικά της Ναζαρέτ, όπου ο ίδιος έζησε για ένα διάστημα (Life 52) .
Μια ματιά σε ένα τοπογραφικό χάρτη της περιοχής δείχνει ότι η Ναζαρέτ βρίσκεται στο ένα άκρο της κοιλάδας, που οριοθετείται από τις τρεις πλευρές από λόφους . Φυσικό πρόσβαση σε αυτήν την κοιλάδα είναι από τα νοτιοδυτικά.
Πριν από την πρώτη εβραϊκή πόλεμο, Japha ήταν ένα λογικό μέγεθος. Γνωρίζουμε ότι είχε μια πρόωρη συναγωγή, που καταστράφηκε από τους Ρωμαίους το 67 μ.Χ. ( Revue Biblique 1921, 434f). Σε αυτόν τον πόλεμο, τους κατοίκους σφαγιάστηκαν (Wars 3, 7.31) . Ο Ιώσηπος αναφέρει ότι 15.000 σκοτώθηκαν από τα στρατεύματα του Τραϊανού. Οι επιζώντες - 2.130 γυναικών και παιδιών - παρασύρθηκαν σε αιχμαλωσία. Μια μοναδική ζωντανή πόλη ήταν εντελώς και αποφασιστικά αφανίστηκαν.
Τώρα πού έκαναν οι κάτοικοι 1ο αιώνα Japha θάψουν τους νεκρούς τους; Στους τάφους πιο ψηλά στην κοιλάδα!
Με την πλήρη καταστροφή Japha χρησιμοποιεί τάφο στην περιοχή Ναζαρέτ θα είχε τελειώσει. Ο ανώνυμος νεκρόπολη σήμερα βρίσκεται κάτω από τη σύγχρονη πόλη της Ναζαρέτ.
Σε μεταγενέστερο χρόνο - όπως αγγεία και άλλα ευρήματα δείχνουν (βλ. παρακάτω) - η περιοχή Ναζαρέτ ανακαταλήφθηκε. Αυτό ήταν μετά το Bar Kochba εξέγερση του 135 μ.Χ. και τη γενική εβραϊκή έξοδο από την Ιουδαία στη Γαλιλαία. Το νέο οικισμό βασίστηκε στη γεωργία επιβίωσης και ήταν αρκετά άσχετη με την προηγούμενη χρήση τάφου από τους ανθρώπους της Japha.
 

Τίποτα από αυτά δεν θα έχει σημασία, φυσικά, αν και όχι όπως στο κοντινό «παγανιστική πόλη της Σέφορης, θα μπορούσαμε να περπατήσετε μέσα από τα ερείπια του 1ου αιώνα λουτρά, βίλες κλπ. θέατρα όμως δεν υπάρχουν τέτοιες ερείπια.

Σέφορης - ένα υποκατάστατο Ναζαρέτ;


Όχι, όχι στη Ναζαρέτ αλλά Σέφορης (Διοκαισάρεια) , σε απόσταση 45 λεπτών με τα πόδια - και η οποία δεν πάρετε μια αναφορά στα ευαγγέλια!

Εύπιστους πιστούς μερικές φορές την άποψη ότι ο Ιησούς μπορεί να έχουν εργαστεί (με τον πατέρα του!) Για την κατασκευή της πόλης ή ακόμη και παρακολούθησαν το θέατρο στην Σέφορης ( υποκριτής , μετά από όλα, είναι μια ελληνική λέξη για τον ηθοποιό!). Αντιστρόφως, άλλοι προτείνουν ότι η «Τορά-τηρώντας τον Ιησού" αποφύγει την πόλη, επειδή διαφθείρει τον ελληνισμό της. Αυτά αλληλοαναιρούνται εξηγήσεις είναι αδύναμες προσπάθειες για την επίλυση του «παζλ» γιατί τα Ευαγγέλια παραλείπουν να αναφέρουν την «πρωτεύουσα» της Γαλιλαίας.
Στην πραγματικότητα, στις αρχές του 1ου αιώνα, Σέφορης δεν ήταν μεγαλύτερο από ό, τι πολλά στρέμματα, ένα πρώην παλάτι Ηρωδιανό-πόλη καταστράφηκε από Varus, του Ρωμαίου κυβερνήτη της Συρίας, σε 4 π.Χ.. Σέφορης κατάφερε να αναδυθεί ως μια κακή προγραμματισμένη Townlet κατά τη διάρκεια της Αντύπας. Μόνο στα τέλη του 1ου και 2ου αιώνα, ιδιαίτερα μετά τις εβραϊκές πολέμους, έκανε μια ζωντανή, εκλατινισμένους Σέφορης αναδύονται, με θέατρα, λουτρά και όλες τις άλλες ανέσεις της παγανιστικής πολιτισμού.

Downsizing
Για μικρό χρονικό διάστημα, Χριστιανοί απολογητές πέφτουν πάνω τους για να εξηγήσουν, «Αλλά φυσικά, κανείς δεν είχε ακούσει από τη Ναζαρέτ, μιλάμε από ένα πολύ μικρό μέρος.» Με σημασιολογική συρρίκνωση, πόλη γίνεται ΠΟΛΗ, πόλη γίνεται VILLAGE, και το χωριό γίνεται «OBSCURE ΑΜΛΕΤ».
Ωστόσο, αν μιλάμε για μια τέτοια σκοτεινή χωριουδάκι το «Ιησούς από τη Ναζαρέτ», η ιστορία αρχίζει να καταρρέει.
Για παράδειγμα, ολόκληρη η «απόρριψη στην πατρίδα του« η ιστορία απαιτεί τουλάχιστον έναν συναγωγή στην οποία ο θεανθρώπου να «βλασφημούν. Πού ήταν η συναγωγή σε αυτό το μικρό χωριουδάκι βουκολικό; Γιατί δεν ήταν προφανές για τους πρώτους προσκυνητές όπως η Helena (βλ. παρακάτω) - θα ήταν, μετά από όλα, ήταν πολύ πιο ενδιαφέρον να ήρωά της από μια καλά; Στην πραγματικότητα, όπως ένα μικρό, ρουστίκ κοινότητα θα μπορούσε ποτέ να έδωσε το δικό του ιερό ειλητάρια, πόσο μάλλον ένα ειδικό κτίριο για να στεγάσει τους. Όπως αγρότες είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα ήταν αναλφάβητοι σε έναν άνθρωπο.
Αν JC είχε μεγαλώσει και επί τριάντα χρόνια της ζωής του σε ένα χωριό με τόσο λίγα όπως 25 οικογένειες - μια καθαρή φυλή λιγότερο από 300 άτομα - το «πλήθος» που δήθεν συγκλονισμένο από τη βλασφημία του και θα τον έχουν ρίξει από ένα γκρεμό , δεν θα ήταν εχθρική ξένους, αλλά, σε έναν άνθρωπο, θα ήταν συγγενείς και φίλους ότι είχε μεγαλώσει με, συμπεριλαμβανομένης και της δικής τους αδελφούς του. Προφανώς, είχαν ακούσει ευσεβείς δηλώσεις του για χρόνια.
Επιπλέον, αν το επιλέξει παρθένο πραγματικά είχε μια αναγγελία του Μεσσία γέννα από έναν άγγελο η ολόκληρη τη γενιά θα έπρεπε να γνωρίζει γι 'αυτό μέσα σε δέκα λεπτά. Ακριβώς για να τους υπενθυμίσω, σίγουρα θα πρέπει επίσης να έχει λάβει γνώση της «συμβάν της Ιερουσαλήμ» ( Λουκ. 2,42 - 49), όταν υποτίθεται ότι το 12-year-old διακήρυξε ο Μεσσίας;
Πράγματι, κανείς δεν είχε αναφέρει τι είχε συμβεί στη Βηθλεέμ - αστέρι, σοφούς, τους βοσκούς, βρέφος-σφαγή και όλα; Γιατί θα έχουν εξοργιστεί με τίποτα η θεανθρώπου είπε ή έκανε; Αν είχαν ξεχάσει ένας θεός μεγάλωνε ανάμεσά τους; Και τι είχε συμβεί σε εκείνο το δώρο του χρυσού - αν δεν είχε γίνει η «αγία οικογένεια», πλούσιος;
Αν Ναζαρέτ πραγματικά ήταν μόλις ένα χωριουδάκι , χάνονται στους λόφους της Γαλιλαίας, δεν θα την ονομασία «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» έχουν επικαλεσθεί την απάντηση «Ιησούς της ΠΟΥ;«   Η προβλέψιμη απολογητική της παράθεσης Ευαγγέλιο John (" Μπορεί κάτι καλό να βγει από Ναζαρέτ; "- 1.46) συνεπάγεται ότι ο ερωτών, Ναθαναήλ, είχε πράγματι" ακούσει "φυγής μικρό χωριουδάκι (Ναθαναήλ ήταν δήθεν ένα τοπικό αγόρι από Cana). Αλλά θα μπορούσε κάποιος εκτός της Γαλιλαίας έχουν αναγνωρίσει το όνομα;
Κατόπιν πάλι, εάν Ναζαρέτ ήταν όντως ένα μικρό χωριουδάκι, το κοντινότερο βολικό «βουνό», από την οποία θα μπορούσε να είχε ρίξει ο θεός-άνθρωπος - μια άκρη του βράχου ( Λουκ. 4,28 - 30 ) - θα ήταν 4 χλμ., που απαιτεί μια ενεργητική ανόδου πάνω απόκρημνα βράχια από ασβεστόλιθο. Θα το superman πραγματικά έχουν βάτραχος-βάδισε μέχρι στιγμής πριν από το « διέρχεται ανάμεσά τους » και να κάνει τη διαφυγή του;
Φυσικά, υπάρχουν όλα αυτά τα κακώς έχοντα, επειδή το «συμβάν Ιερουσαλήμ και ολόκληρη η σειρά γέννησης ήταν αργά προσθήκες στην βασική ιστορία Μεσσίας-in-residence.
Να είστε ότι όπως μπορεί, υπήρχε ακόμη και ένα μικρό χωριό;

 

Οι αρχαιολογικές αποδείξεις ;
Ο κόσμος έχει ευλογηθεί από το γεγονός ότι η ανασκαφή στη Ναζαρέτ έχει διενεργηθεί από καθολικούς αρχαιολόγους. Σε μικρότερη ηλικία, μπορεί κάλλιστα να "βρεθεί" σανδάλια τακτοποιημένα χαραγμένο με "περιουσία του Ιησού Χριστού» . Όπως είναι, για να εξαγάγουν επιμελώς κάθε τελευταία σταγόνα της αγιότητας από μερικά αρκετά πενιχρά ευρήματα. Ωστόσο, για όλες τις δημιουργικές ερμηνείες τους, ακόμη και οι Φραγκισκανοί δεν μπορούν να αποκρύψουν το γεγονός ότι η έλλειψη αποδεικτικών στοιχείων για ένα χωριό πριν από τον Ιησού στην περιοχή Ναζαρέτ είναι σχεδόν συνολικά.
Όχι ότι οι Φραγκισκανοί δεν διέθεταν τη δυνατότητα να βρουν αυτό που θέλουν να βρουν? Έχουν, στην πραγματικότητα, ήταν στην Παλαιστίνη για πολλούς αιώνες , επίσημη θεματοφύλακες της «Αγίους Τόπους», ως αποτέλεσμα της παπικής Ταύροι »Gratias agimus» και «Nuper charissimae » που εκδίδεται από τον Κλήμη VI το 1342.
Κατά τη διάρκεια των πολέμων των σταυροφόρων, Ναζαρέτ είχε αλλάξει πολλές φορές χέρια. Σε ένα σημείο (1099), το Norman-Σικελίας τυχοδιώκτη Tancred είχε δημιουργήσει ένα «πριγκιπάτο της Γαλιλαίας» με Ναζαρέτ ως πρωτεύουσα του. Αλλά οι χριστιανοί είχαν επανειλημμένα πετάξουν έξω μέχρι το τέλος, το 1263, Ναζαρέτ καταστράφηκε ολοσχερώς από τον Σουλτάνο Baibars και ολόκληρη η περιοχή μείνει έρημη για σχεδόν 400 χρόνια.
Οι Φραγκισκανοί πήρε πίσω την περιοχή κάτω από μια συμφωνία με Fakhr ad-Din ΙΙ, εμίρη του Λιβάνου, το 1620. Οι ανακαταλήφθηκε τα ερείπια του φρουρίου, αλλά σταυροφόρος βρέθηκαν Έλληνες μοναχοί ακόμη στην κατοχή της «Μαρίας Καλά» . Με την εισροή κεφαλαίων που ανέλαβε τη διοίκηση της πόλης και το 1730 χτίστηκε μια εκκλησία πάνω από το Σπήλαιο. Η κατεδάφιση αυτής της δομής, το 1955 άνοιξε το δρόμο για τους «επαγγελματίες» της αρχαιολογίας, και την «ανακάλυψη» της Βιβλικής Ναζαρέτ σε πολύ λόγω της ίδιας της Εκκλησίας!

   Christian Hero αριθ. 1. 1955-1960 ανασκαφές από τον Πατέρα Bellarmino Bagatti (Καθηγητής, Στουδίου Biblicum Franciscanum στο Μαστίγωμα, Ιερουσαλήμ). Κάτω από τη δική της εκκλησία του και παρακείμενες εκτάσεις, Bagatti ανακάλυψε πολυάριθμες σπηλιές και κοιλώματα. Μερικές από αυτές τις σπηλιές έχουν προφανώς είχε μια μεγάλη χρήση, κατά τη διάρκεια πολλών αιώνων. Οι περισσότεροι είναι τάφοι, πολλοί από την εποχή του Χαλκού. Άλλοι έχουν προσαρμοστεί για χρήση ως δεξαμενές νερού, όπως δεξαμενές πετρελαίου ή ως «σιλό» για τα σιτηρά. Προφανώς, υπήρχαν ενδείξεις ότι Ναζαρέτ είχε επανιδρυθεί σε Hasmonean φορές μετά από μια μακρά περίοδο κατά την οποία η περιοχή είχε ερημώσει. Ωστόσο, με συντριπτική πλειοψηφία, αρχαιολογικά στοιχεία πριν από τον δεύτερο αιώνα είναι ταφικό . υποχρεωμένο να δεχθεί την έλλειψη κατάλληλων ενδείξεις κατοίκησης, παρά ταύτα, Bagatti ήταν σε θέση να συμπεράνει ότι 1ο αιώνα μ.Χ. Ναζαρέτ ήταν «ένα μικρό αγροτικό χωριό εγκαταστάθηκαν από μερικές δεκάδες οικογένειες . '
Με ένα μεγάλο άλμα της πίστης οι κομματικές εκσκαφείς διακήρυξε αυτό που είχαν βρει ήταν « το χωριό του Ιησού, η Μαρία και ο Ιωσήφ » - αν και δεν είχε βρει ένα χωριό σε όλα, και σίγουρα καμία απόδειξη συγκεκριμένων ατόμων. Τα ευρήματα ήταν συνεπής, στην πραγματικότητα, με μεμονωμένη δράση κηπευτικά, κοντά σε μια νεκρόπολη της μακράς χρήσης.
Μάλλον βολική για την Καθολική Εκκλησία, αμφισβητήσιμες γκράφιτι ανέφερε επίσης ότι το ιερό ήταν αφιερωμένο στην Παναγία, όχι λιγότερο!
Ωστόσο, ένα σημείο είναι αναπόφευκτο: η εβραϊκή διάθεση προς την «ρυπαρότητα» των νεκρών . Οι Εβραίοι, σύμφωνα με τα έθιμά τους, δεν θα οικοδομήσουμε ένα χωριό σε άμεση γειτνίαση των τάφων και αντίστροφα. Τάφοι θα πρέπει να είναι έξω από κάθε χωριό.
"Τ ο τάφους, τόσο εκείνων που ανακαλύφθηκε από Bagatti και άλλες γνωστές από προηγούμενες εξερευνήσεις, θα έχουν τοποθετηθεί έξω από το χωριό και να εξυπηρετήσει, στην πραγματικότητα, να οριοθετήσει περιφέρεια για μας. Κοιτάζοντας τις θέσεις τους σχετικά με τα σχέδια που καταρτίζονται από Bagatti (1,28 ) ή Finegan (27), αντιλαμβάνεται κανείς πόσο μικρό είναι το χωριό ήταν πραγματικά ... "
- JD Crossan, τον ιστορικό Ιησού .

Αλλά ακριβώς πόσο μικρό μπορεί να έχουμε προτού τα παρατήσει για ένα «χωριό»; Η παρουσία πολυάριθμων λαξευτοί τάφοι που κλείνουν με την «σπηλιά» είναι στοιχεία που αποδεικνύουν ότι, κατά τον 1ο αιώνα, στην εν λόγω περιοχή, δεν υπήρχε χωριό. Η περιοχή δεν κατοικείται, έστω και αν αυτό χρησιμοποιείται.

   Christian Hero No 2. 1996 -1997 Δρ Pfann (Φραγκισκανών Θεολογική Σχολή) σκάβει Ναζαρέτ. Τον Νοέμβριο του 1996 Stephen Pfann του Κέντρου για τη Μελέτη του πρώιμου Χριστιανισμού άρχισε έρευνα των γεωργικών βεράντες στον περίβολο του Νοσοκομείου Ναζαρέτ. Τι Pfann και το πλήρωμά του ήρθε με ήταν αόριστα παλιομοδίτικο πατητήρι, που περιγράφεται ως «αρχαία». Όστρακα βρέθηκαν επίσης στην επιφάνεια των αναβαθμίδων, που χρονολογούνται από διάφορες περιόδους'αρχή με τις αρχές έως τα τέλη της ρωμαϊκής εποχής.
Μια αρχαιολογική έρευνα της επιφάνειας της γης δίπλα στη Ναζαρέτ Νοσοκομείο διεξήχθη μεταξύ Φεβρουαρίου και Μαΐου 1997 από Pfann και μια ομάδα, όλα από το Κέντρο για τη Μελέτη του πρώιμου Χριστιανισμού . Δύο ξεχωριστές περιοχές αναγνωρίσθηκαν που περιγράφονται από τον τύπο του εδάφους που βρέθηκε εκεί. Ωστόσο, χρονολογείται από τις παραδοσιακές διαστρωμάτωση δεν ήταν δυνατή.
Με τη χαρακτηριστική χριστιανική ζήλο Pfann ήταν σε θέση να καταλήξει στο συμπέρασμα ότι «Ναζαρέτ ήταν πολύ μικρό, με δύο ή τρεις φυλές που ζουν σε 35 σπίτια απλώνονται πάνω από 2,5 εκτάρια» . Ήταν απλά ατυχές το γεγονός ότι όλα τα στοιχεία των σπιτιών καταστράφηκε από τους μεταγενέστερους εισβολείς.
Στην πραγματικότητα, η λιγοστά στοιχεία είναι σύμφωνα με την ιστοσελίδα που χρησιμοποιείται ως ένα αγρόκτημα μιας οικογένειας, για πολλούς αιώνες - και ένα αγρόκτημα μιας οικογένειας, δεν κάνει ένα χωριό.
Οι ανασκαφές του Michael Avi-Yonah στην Καισάρεια το 1962 :


Καισάρεια
Ιστορία και αρχαιολογία πραγματικά να αρχίσει να συμπέσει με την ανακάλυψη ενός θραύσματος από σκούρο γκρι μάρμαρο σε μια συναγωγή στην Καισάρεια Maritima τον Αύγουστο του 1962. Που χρονολογούνται από τα τέλη του 3ου ή στις αρχές του 4ου αιώνα, η πέτρα φέρει την πρώτη αναφορά από τη Ναζαρέτ σε μια μη -χριστιανικό κείμενο. Το όνομα Ναζαρέτ ως ένα από τα μέρη της Γαλιλαίας, όπου οι ιερατική οικογένεια της Ιουδαίας μετανάστευσαν μετά τον καταστροφικό πόλεμο του Αδριανού 135 μ.Χ.. Τέτοιες ομάδες θα εγκατασταθούν μόνο σε πόλεις χωρίς Εθνικούς κατοίκων, η οποία απέκλεισε κοντινό Σέφορης. Προφανώς, οι ιερείς είχαν χωριστεί από τους αρχαίους χρόνους σε είκοσι τέσσερις «μαθήματα» που πήρε στροφές στην εβδομαδιαία υπηρεσία Ναό. Το ανακαινισμένο επιγραφή αναφέρει:
«Το δέκατο όγδοο ιερατική πορεία [ονομάζεται] Hapizzez, [μετεγκαταστάθηκαν at] Nasareth».
- JD Crossan (Το Ιστορικό Ιησού)

Λίγα εβραϊκό ιερείς και οι οικογένειές τους αποτελούσαν ένα μικρό οικισμό στα νοτιοανατολικά της κοιλάδας μέχρι τον 4ο αιώνα. Πιθανότατα, θα επεκταθούν και να επαναχρησιμοποιηθούν κάποια από τα αρχαία νεκρόπολη τάφους. Το εβραϊκό οικισμό στη συνέχεια αντικαταστάθηκε από την χριστιανική παρουσία λίγο πιο βόρεια, από το «Μαρίας Καλά».

Μπορούσε κανείς να υποθέσει ότι η χριστιανική έλεγχο του χωριού μοναδική πηγή νερού οδήγησε τελικά τα δόλια Εβραίους μακριά, επιτρέποντας έτσι οι Έλληνες μοναχοί να αναλάβει τη συναγωγή του 2ου αιώνα - τώρα γνωστό ως «συναγωγή-εκκλησία» - κάποια στιγμή τον 4ο αιώνα, όταν ο Χριστιανισμός πήρε η επίσημη σφραγίδα της έγκρισης. Μια πόλη μεγάλωσε στην περιοχή, προκαλώντας την εγκατάλειψη και την καταστροφή των πιο αρχαίων Εβραίων κατοικίες που, όπως και στην Καπερναούμ, κτίστηκαν πιθανότατα χωρίς θεμέλια. Κάποιοι Εβραίοι στη συνέχεια εκ νέου εγκαταστάθηκαν στην κοιλάδα, καθώς γνωρίζουμε ότι εκδιώχθηκαν πάλι από την περιοχή τον 7ο αιώνα για τη συνεργασία με τους Πέρσες.

Να πάρει ένα όνομα
Η έκφραση « ο Ιησούς από τη Ναζαρέτ » είναι πραγματικά μια κακή μετάφραση του πρωτότυπου ελληνικού «Jesous o Nazoraios» (βλ. παρακάτω). Ακριβέστερα, θα πρέπει να μιλάμε για «Ιησούς ο Ναζωραίος», όπου Ναζωραίος έχει νόημα καμία σχέση με την ονομασία. Αλλά ακριβώς τι είναι αυτό το νόημα και πώς να το πάρει εφαρμοστεί σε ένα μικρό χωριό; Η εξαιρετικά ασαφής εβραϊκή ρίζα του ονόματος είναι NZR .
Ο γνωστικός του 2ου αιώνα Ευαγγέλιο του Φιλίππου προσφέρει αυτή την εξήγηση:
«Οι απόστολοι που ήρθαν πριν από εμάς τον αποκάλεσε ο Ιησούς Ναζωραίος ο Χριστός ..." Nazara »είναι η« Αλήθεια ». Ως εκ τούτου, «Ναζωραίος» είναι «The One της Αλήθειας» ... »
- Ευαγγέλιο του Φιλίππου, 47.

Αυτό που ξέρουμε είναι ότι «Ναζωραίος» ( 
ή «Nazorean») ήταν αρχικά το όνομα μιας πρώιμης Εβραιο-χριστιανικής σέκτας - μια φατρία ή παραφυάδα, των Εσσαίων. Δεν είχαν καμία ιδιαίτερη σχέση με την πόλη της Ναζαρέτ. Η ρίζα του ονόματός τους μπορεί να ήταν «Αλήθεια» ή μπορεί να ήταν το εβραϊκό όνομα «νετσερ »(« netzor »), που σημαίνει« υποκατάστημα »ή« λουλούδι ». Ο πληθυντικός του «Netzor» γίνεται «Netzoreem». Δεν υπάρχει καμία αναφορά των Nazarenes σε οποιοδήποτε από τα γραπτά του Παύλου, αν και ειρωνικά, ο Παύλος είναι ο ίδιος κατηγορείται ότι είναι ένα Nazorean στο Πράξεις των Αποστόλων . Η αναφορά αυτή σημαίνει καθόλου ότι ο Παύλος ήταν ένας κάτοικος της Ναζαρέτ (όλοι γνωρίζουμε ο τύπος κατάγεται από την Ταρσό!).

« Για την εύρεση αυτό το άτομο ένα παράσιτο, και κινείται ανατρεπτικές μεταξύ όλων των Εβραίων σε όλο τον κόσμο, και έναν ηγέτη της σέκτας των Nazaraeans ». - Πράξεις 24.5. (Darby μετάφραση).

Η Nazorim εμφανίστηκε προς το τέλος του 1ου αιώνα, μετά από μια κατάρα είχε τοποθετηθεί σε αιρετικούς στην εβραϊκή καθημερινή προσευχή.

« Τρεις φορές την ημέρα λένε: Είθε ο Θεός να καταραστεί τους Nazarenes ».
- Επιφάνιος ( Panarion 29.9.2).

Οι ναζωραίοι μπορεί να έχουν δει οι ίδιοι ως « υποκατάστημα από το στέλεχος του Ιεσσαί (ο πατέρας του θρυλικού βασιλιά Δαυίδ). Βεβαίως, είχαν τη δική τους πρώιμη έκδοση του «Ματθαίου». Αυτό έχασε το κείμενο - το Ευαγγέλιο της Nazarenes - δύσκολα μπορεί να θεωρηθεί ως «Ευαγγέλιο των κατοίκων από τη Ναζαρέτ»!
Ήταν η τελευταία Ευαγγέλιο του Ματθαίου η οποία ξεκίνησε την απάτη που ο τίτλος «ο Ιησούς Nazorene» θα πρέπει με κάποιο τρόπο σχετίζονται με τη Ναζαρέτ, παραθέτοντας «προφητεία»:
"Και ήρθε και κατοίκησε σε μια πόλη που την έλεγαν Ναζαρέτ για να εκπληρωθεί αυτό που ειπώθηκε από τους προφήτες, ο οποίος έχει κληθεί Ναζωραίος».
- Ματθαίος 2.23.

Με αυτό, Matthew κλείνει το μύθο του τα πρώτα χρόνια του Ιησού. Ωστόσο, Μάθιου misquoting - που σίγουρα θα γνωρίζουν ότι πουθενά στην εβραϊκή προφητική λογοτεχνία είναι οποιαδήποτε αναφορά σε Nazarene εκεί. Τι είναι η «προαναγγέλθηκε» (ή τουλάχιστον να αναφερθεί αρκετές φορές) στην παλιά Διαθήκη Αγία Γραφή είναι η εμφάνιση ενός Nazarite . Για παράδειγμα:

"Για, lo, εσύ θέλεις συλλάβει και να φέρει ένα γιο? Και ξυράφι δεν θα περάσει στο κεφάλι του: για το παιδί πρέπει να είναι Nazarite Θεό από τη μήτρα: και αυτός αρχίζει να παραδώσει το Ισραήλ από το χέρι των Φιλισταίων . "

- Οι δικαστές 13.5.

Ματθαίος
 αντικαθιστά πονηρά μια λέξη για ένα άλλο. Με την αντικατάσταση Nazarite («αυτός που ορκίζεται να μακραίνουν τα μαλλιά και εξυπηρετούν θεό»), με έναν όρο που φαίνεται να σημαίνει «κάτοικος» που είναι σε θέση να κατασκευάσει ένα σύνδεσμο για την πατρίδα του ήρωα πλασματικές.
Λοιπόν, πώς έκανε το χωριό να πάρει το όνομά του;
Φαίνεται ότι, μαζί με την Nozerim, ένα σχετικό εβραϊκή / χριστιανική παράταξη, η Evyonim - «τους φτωχούς» (που αργότερα ονομάστηκε Εβιονίτες) - εμφανίστηκε περίπου την ίδια ώρα. Σύμφωνα με Επιφάνιος (Επίσκοπος Σαλαμίνας, Κύπρος, γύρω στο 370 μ.Χ.) που προέκυψαν από την εντός των Ναζωραίων. Αυτοί διέφεραν δογματικά από την αρχική ομάδα απορρίπτοντας Παύλου και ήταν «Εβραίοι που πληρώνουν την τιμή στο Χριστό ως δίκαιος άνθρωπος ...» Και αυτοί, όπως φαίνεται, είχαν τη δική τους πρωτότυπη έκδοση του Ματθαίου - «Το Ευαγγέλιο στους Εβραίους» . Ένα όνομα αυτών αιρέσεων επέλεξαν για τον εαυτό τους ήταν «Φύλακες του Συμφώνου», στα εβραϊκά Nozrei haBrit , απ 'όπου Nosrim ή Ναζωραίος!
Με άλλα λόγια, όταν ήρθε η κρίσιμη στιγμή, οι αρχικές Nazarenes χωρίζεται σε δύο: εκείνοι που προσπάθησαν να δεσμευτούν εκ νέου θέση στο πλαίσιο των γενικών δόγματα του Ιουδαϊσμού («Evyonim'-Nosrim)? Και εκείνων οι οποίοι απέρριψαν τον Ιουδαϊσμό (« Christian'- Nosrim)
Τώρα, ξέρουμε ότι μια ομάδα «ιερατική» οικογένειες μετεγκαταστάθηκαν μια περιοχή στην κοιλάδα Ναζαρέτ μετά την ήττα τους στο μπαρ Kochbar πόλεμο του 135 μ.Χ. (βλέπε παραπάνω). Φαίνεται πολύ πιθανό ότι ήταν Evyonim-Nosrim και το όνομα του χωριού τους » Ναζαρέτ »ή το χωριό« φτωχούς » , είτε λόγω της αυτο-οίκτο ή επειδή δογματικά έκαναν μια αρετή από τη φτώχεια τους.
«Μακάριοι οι πτωχοί τω πνεύματι ότι αυτών εστιν η βασιλεία των ουρανών."
- Ματθαίος 5,3.

Ο συγγραφέας του Ματθαίου (r e-συγγραφέας των ιστοριών πρωτο-Ματθαίος ) ακούσει «ιερατική» οικογενειών τους που διακινούνται σε ένα μέρος της Γαλιλαίας που είχαν ονομάζεται «Ναζαρέτ» -  και αποφάσισε να χρησιμοποιήσει το όνομα της νέας πόλης για την πατρίδα του ήρωά του .

Προβληματική Ιστορία, Γεωγραφία Προβληματική
Οι αρχικοί συγγραφείς ευαγγέλιο απέφυγε να εφεύρει μια παιδική ηλικία, τη νεολαία ή πρόωρης ανδρικής ηλικίας για την JC , διότι δεν ήταν αναγκαίο στην κεντρική δράμα τους ενός ετοιμοθάνατου / reborn θεού του ήλιου. Όμως, όπως γνωρίζουμε, η ιστορία μεγάλωσε με την αφήγηση, ιδίως καθώς οι δεκαετίες πέρασαν και η υπόσχεση λυτρωτής και δικαστής παρέλειψε να επανεμφανιστεί. Η εκ νέου-συγγραφέας του Ευαγγελίου του Μάρκου , αναθεώρηση του κειμένου κάποια στιγμή μεταξύ 140 και 150 μ.Χ., εισήγαγε το όνομα της πόλης μόνο μία φορά, στο πρώτο κεφάλαιο, με αυτά τα λόγια:
"Και ήρθε να περάσει σε εκείνες τις ημέρες, ότι ο Ιησούς ήρθε από τη Ναζαρέτ της Γαλιλαίας και βαφτίστηκε από τον Ιωάννη στον Ιορδάνη."- Mark I, 9.

Κατά ειρωνικό τρόπο, μια ένδειξη ότι η μόνη αναφορά σε μια πόλη που ονομάζεται Ναζαρέτ Mark είναι αργά, παρεμβολή εναρμόνισης είναι να βρεθεί στο Ευαγγέλιο του Ματθαίου . Αντιγράφοντας το ίδιο επεισόδιο το βάπτισμα από τον πρώιμο έκδοση του Μάρκου , ο συγγραφέας του Ματθαίου δεν κάνει καμία αναφορά από τη Ναζαρέτ:
« Τότε έρχεται ο Ιησούς από της Γαλιλαίας εις τον Ιωάννη στον Ιορδάνη για να βαφτιστεί από αυτόν. " - Ματθαίος 3.13.

Στην Ελληνική Καινή Διαθήκη όχι λιγότερες από έντεκα οι ορθογραφικές παραλλαγές που χρησιμοποιούνται για Ναζωραίος, Ναζωραίος και Ναζαρέτ. Συνολικά, οι λέξεις εμφανίζονται τριάντα μία φορές. Αν και ποτέ δεν θα μαντέψει από τις αγγλικές μεταφράσεις, στις δεκαεννέα περιπτώσεις Ναζωραίος ή Ναζωραίος, όχι στη Ναζαρέτ, προορίζεται.
 και στο Ευαγγέλιο του Μάρκου , τα τέσσερα περιστατικά αργότερα (1.24? 16.6? 10.47? 14.67) η λέξη που χρησιμοποιείται είναι Ναζωραίος, δεν Ναζαρέτ.
Σαφώς, λαμβανομένης υπόψη «Ιησούς ο Ναζωραίος» στην αρχική ιστορία έγινε "Ιησούς, ένας κάτοικος της Ναζαρέτ" στην ενημερωμένη ιστορία του Ματθαίου και του Λουκά . Πράγματι, υπάρχουν ενδείξεις ότι η έγκαιρη στρώματος στην ανάπτυξη του Mark ευνόησε Καπερναούμ ως η πατρίδα του Ιησού ( το σπίτι από τις έξι πιο γνωστά μαθητές, χώρο για αρκετές βασικές θαύματα, κλπ. ).
Μπορούμε να εντοπίσουμε την επακόλουθη αύξηση της Ναζαρέτ στο Ευαγγέλιο του Λουκά . Ο Λουκάς είναι ο συγγραφέας που τονίζει τους δεσμούς JC να «Ναζαρέτ». Λουκάς i s ο συγγραφέας που πηγαίνει έξω από το δρόμο του για να αποδείξει την ύπαρξη στάση αντι-Καπερναούμ. Οι μελετητές κατέληξαν στο συμπέρασμα Λουκάς ήταν όχι Εβραίος ο ίδιος, λόγω της του «κραυγαλέα λάθη στα πράγματα εβραϊκή». Κάνει επίσης λάθη στη γεωγραφία του. Ξέρει λίγα πράγματα για τον τόπο και σε μίνι-δράμα του περιγράφει μια αδύνατη περιστατικό:
"... Και τον έφεραν στον γκρεμό του βουνού που η πόλη τους χτίστηκε πάνω." - Λουκάς 4.29.

Ναζαρέτ, στην πραγματικότητα, βρίσκεται σε κατάθλιψη, μέσα σε απαλή λόφους. Ολόκληρη η περιοχή χαρακτηρίζεται από πεδιάδες και ήπιες αυξήσεις χωρίς αιχμηρές κορυφές ή απόκρημνες ακτές. Το έδαφος είναι σωστά αντιληπτή ως ένα υψηλό λεκάνη , στην μία κατεύθυνση είναι η πολύ μικρότερη πεδιάδα της Esdraelon . Αλλά δεν υπάρχει καμία συγκάλυψη Ναζαρέτ είναι χτισμένο σε μια κοιλάδα και όχι σε ένα βουνό. Ακόμη και η μεσαιωνική πόλη κάθισε κάτω από την κορυφή - προστατευμένη από τον άνεμο. Ξεκινώντας μόνο το 1957, το εβραϊκό προάστιο που ονομάζεται «Nazerat Illit» («Άνω Ναζαρέτ») χτίστηκε στην κορυφή των λόφων στα ανατολικά της πόλης.




Προσκήνιο
(κάτω από το κτίριο μυτερά):
 - υποτιθέμενη θέση του 1ου αιώνα «city» από τη Ναζαρέτ
Ιστορικό & δεξιά:
« Όρος των γκρεμό »(γνωστός και ως« Άλμα Κυρίου »)
Όταν άκουσαν αυτά τα πράγματα, όλα στη συναγωγή ήταν γεμάτη με οργή. Και σηκώθηκε και τον οδήγησε έξω από την πόλη και τον έφερε στο φρύδι του λόφου πάνω στο οποίο χτίστηκε η πόλη τους, έτσι ώστε να μπορούσε να τον ρίξει κάτω ο γκρεμός. Όμως διέρχεται ανάμεσά τους, πήγε μακριά. " - Luke 4,28 - 30.


Ίσως το πλήθος μπορεί πραγματικά να έχουν απειλήσει να κυλήσει JC κάτω από την πλαγιά;

Θα πάρει αρκετό χρόνο για να πάρει από το κέντρο της πόλης «συναγωγή» και αγωνίζομαι στην κορυφή της «γκρεμό»!


Η πόλη που Built Θεολογία
Τον 3ο αιώνα Πατέρα της Εκκλησίας Ωριγένης γνώριζε την ιστορία του Ευαγγελίου της πόλης της Ναζαρέτ - ακόμη δεν είχε καμία σαφή ιδέα για το πού ήταν - ακόμη και αν έζησε στην Καισάρεια, μόλις τριάντα μίλια από την παρούσα πόλη! Ακόμα και στην εποχή του Ωριγένη, όπως η Εκκλησία έγινε πιο θεσμοθετημένη, έντονη αντιπαλότητα αυτή που αναπτύσσεται μεταξύ των πατριαρχών της Καισάρειας και την Ιερουσαλήμ. Αυτή η αντιπαλότητα αυτή επιλύθηκε (υπέρ της Ιερουσαλήμ) σε Χαλκηδόνατο 451. Μέρος της αντιπαλότητας με επίκεντρο τον έλεγχο της «Αγίους Τόπους» . Ως εκ τούτου, «εύρημα», η χαμένη πόλη της Ναζαρέτ ήταν ένα θέμα μείζονος σημασίας,
Περιδιαβαίνοντας στη διάσωση, στις αρχές του 4ου αιώνα, ήρθε η 80-year-old χήρα αυτοκράτειρα Ελένη . Προετοιμάζοντας το έδαφος για την επικείμενη συνάντηση με τον κατασκευαστή της με ένα πρόγραμμα « Έργα » , έκανε μια συνείδηση-αρωγά προσκύνημα στην Παλαιστίνη. Στην περιοχή της Ναζαρέτ που θα μπορούσε να βρει τίποτα , αλλά ένα αρχαίο πηγάδι - στην πραγματικότητα η μόνη πηγή νερού στην περιοχή (η οποία από μόνη της κατεδαφίζει την ιδέα υπήρχε ποτέ μια «πόλη»). Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ενθαρρύνεται από έξυπνος ντόπιους, Helena επισημαίνονται αμέσως την τρύπα στο έδαφος »της Μαρίας Καλά» και είχε μια μικρή βασιλική που χτίστηκε πάνω από το σημείο. Βολικά, τα Ευαγγέλια δεν είχε κάνει σαφές ακριβώς όπου η Μαρία ήταν όταν ο αρχάγγελος Γαβριήλ είχε έρθει καλώντας. Έτσι, η ιστοσελίδα Λοιπόν απέκτησε τοπική υποστήριξη για την θεϊκή επίσκεψη και Ναζαρέτ, απέκτησε το πρώτο της chur του ch.
Έλενα δημιούργησε την επιχείρηση προσκύνημα που δεν έπαψε ποτέ. Ωστόσο, β efore το πέρασμα της αυτοκρατορικής grandee, δεν υπάρχει ούτε μία αρχαία πηγή καθιέρωσε μια συγκεκριμένη θέση για την «Nazara» των Ευαγγελίων.
«Μαρίας Λοιπόν»: Μια τρύπα στο έδαφος για αποδείξεις Holy Family (περίπου τόσο πειστική ως ένα άδειο τάφο)
Σημείωση κιβώτιο συλλογής για τα κέρματα, κάτω δεξιά.


4ος Αιώνας Pilgrim Route - και ΟΧΙ Ναζαρέτ!

 

Itinerarium Burdigalense - Δρομολόγιο του Anonymous Pilgrim του Μπορντό - είναι η πρώτη περιγραφή που άφησε μια ευσεβής τουρίστα. Χρονολογείται γύρω στο 333 μ.Χ.. Η διαδρομή είναι μια λίστα ρωμαϊκού στιλ των πόλεων και των αποστάσεων με την περιστασιακή σχόλιο.
Καθώς ο προσκυνητής περνά Ιεζραελ (Stradela) αναφέρει βασιλιάς Αχαάβ και Γολιάθ . Στο Aser (Teyasir) αναφέρει Εργασίας . Στο Neopolis αναφορά του είναι να Όρος Γαριζίν , ο Αβραάμ , ο Ιωσήφ και Ιακώβ καλά στο Sichar (όπου JC »ζήτησε νερό από μια Σαμαρείτιδα»). Αυτός περνά από το χωριό Bethel (Beitin) και αναφέρει αγώνα πάλης του Ιακώβ με τον Θεό, και ο Ιεροβοάμ . Κινείται στην Ιερουσαλήμ.
Προσκυνητής μας - ασχολούνται με παλιά αντί ιστορίες της Καινής Διαθήκης - δεν κάνει καμία αναφορά σε «Ναζαρέτ».

Μια γενιά μετά την αυτοκράτειρα χήρα είχε πάει περιοδείες, άλλο γηριατρική grandee, η Lady Egeria , πέρασε χρόνια στη «Γη όλο και περισσότερο Ιερά μέρα με τη μέρα» .
Egeria - ένας Ισπανός, όπως και ο τότε αυτοκράτορας Θεοδόσιος και σχεδόν σίγουρα μέρος της αυτοκρατορικής συνοδείας - έφτασε στην περιοχή Ναζαρέτ 383. Αυτή τη φορά, έξυπνος μοναχοί της έδειξε ένα « μεγάλο και πολύ υπέροχη σπηλιά » και έδωσε τη διαβεβαίωση ότι αυτό ήταν όταν η Μαρία είχε ζήσει . Οι θεματοφύλακες του Σπηλαίου, που δεν πρέπει να την πλειοδοσία από τους Φύλακες της Λοιπόν, επέμεινε ότι το σπήλαιο, όχι τα καλά, ήταν ο τόπος της θείας επίσκεψης. Αυτό λεγόμενη «σπηλιά», έγινε ένα άλλο αξιοθέατο προσκυνήματος, κατά την οποία - από 570 - αυξήθηκε η βασιλική του άλλη εκκλησία. Σήμερα, πάνω και γύρω από Σεπτού Grotto, βρίσκεται το μεγαλύτερο χριστιανικό θεματικό πάρκο στη Μέση Ανατολή.


4ος Αιώνας Roman Χάρτης - και ΟΧΙ Ναζαρέτ!
Η Λεβαντίνων ακτή από το λεγόμενο Peutinger χάρτη ή «τραπέζι» ( Tabula Peutingeriana ), με τα δυτικά προς την κορυφή. Η πλήρης χάρτης είναι είκοσι δύο μέτρα πλάτος και είναι τόσο-το όνομα για Conrad Peutinger, ένα 16ου αιώνα γερμανική αντικέρ και αυτή τη στιγμή που πραγματοποιήθηκε στη Βιέννη. Ο χάρτης είναι στην πραγματικότητα ένα μεσαιωνικό αντίγραφο (12ος ή 13ος αιώνας) του 4ου αιώνα Ρωμαϊκή πρωτότυπο (δείχνει την Κωνσταντινούπολη, ιδρύθηκε το έτος 328). Όλος ο κόσμος γνωστό στους Ρωμαίους αντιπροσωπεύεται από την Ισπανία στα δυτικά προς την Ινδία στα ανατολικά.
Στην ενότητα που παρουσιάζεται εδώ, κάτω από την πόλη της Αιλία Capitolina (κεντροαριστερά), ο χάρτης δείχνει ένα site το οποίο είχε από αυτό το στάδιο άρχισε το χριστιανικό dreamscape - το Όρος των Ελαιών (κόκκινο). Ο χαρτογράφος του αυτό το μοναδικό ρεκόρ πιότερο από 3000 θέσεις. Και μαντέψτε τι; - Δεν αναφέρει Ναζαρέτ!

Grotto κάτω από τη Βασιλική του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου. Μαρίας «σπίτι παρθενική» (ή ακόμη και το σπίτι του ιερού της οικογένειας, αν προτιμάτε)

Μέχρι τα τέλη του 4ου αιώνα - κατά την οποία η Εκκλησία είχε τον έλεγχο της θεολογικής ορθότητας - Ναζαρέτ που περιγράφεται σωστά από Jerome ως «ένα πολύ μικρό χωριό στη Γαλιλαία» ( Onom. 141:3). Αυτός θα πρέπει να γνωρίζουν: κατέφυγε σκάνδαλο στην Ιταλία για να δημιουργήσει ένα εκκλησιαστικό καταφύγιο στην περιοχή για ευκατάστατων Ρωμαίων. Το χωριό που οφείλει την ύπαρξή της στον αυτοκρατορικό δρομολόγιο μισό αιώνα πριν.
Από τον 5ο αιώνα, η υποτιθέμενη περιοχή της Ναζαρέτ - που χαρακτηρίζεται από δυο εκκλησίες του - είχε γίνει ένα βασικό προορισμό για τους ευσεβείς (και αβίαστο) προσκυνητές. Γνωρίζουμε από την Piacenza την επισκέπτονται σε 570, ενός Arculf επισκεφθείτε σε 638, ένα Wilhebald σε 724, ένας Al Mas'udi σε 943. Sewulf το 1102, όπως και οι προηγούμενες επισκέπτες, ανέφερε ότι μόνο η εκκλησία της αναγγελίας ήταν να δούμε.
Σε 636 αραβικοί στρατοί υπερέβησαν βυζαντινές κτήσεις στην Παλαιστίνη, συμπεριλαμβανομένου Ναζαρέτ. Μια χριστιανική παρουσία συνεχίστηκε στην περιοχή, αν και ήταν υπόκεινται σε περιορισμούς και βαριά φορολογία. Σχεδόν πέντε αιώνες αργότερα, Σταυροφόροι κατέλαβαν την κοιλάδα και έχτισαν ένα φρούριο. Στα θεμέλια του παλαιότερου βυζαντινού «σπηλιά» εκκλησία που έχτισαν κάτι μεγαλειώδες, πιο αρμόζει κάτοικος επίσκοπο τους.

Παλιά πόλη Ναζαρέτ - εκκλησιαστικό θέμα-πάρκο

«JesusWorld»
Στο κέντρο της πόλης, η τεράστια Καθολική Εκκλησία του Ευαγγελισμού της Θεοτόκου (μεγαλύτερη εκκλησία στη Μέση Ανατολή), χτισμένο πάνω από πολλές σπηλιές.
Πάνω στο λόφο, Εκκλησία του Αγίου Ιωσήφ χτισμένη πάνω από άλλα σπήλαια («το σπίτι και το ξυλουργείο»).
Απέναντι, Sisters of Nazareth Hospice , που χτίστηκε πάνω αρχαίοι τάφοι, ένας με μια τεράστια τροχαίο πόρτα πέτρα!
Πάνω στο δρόμο, η Ελληνική Καθολική Εκκλησία, δίπλα σε πρώιμο συναγωγή
 

Σήμερα, πάνω από ένα εκατομμύριο επισκέπτες (πενήντα τοις εκατό των τουριστών που επισκέπτονται το Ισραήλ) καταπλέουν σε Ναζαρέτ. Ποιος θα ήθελε να χαλάσει το πάρτι; Έτσι, ίσως να σιωπήσουν ...
Τα στοιχεία για μια πόλη 1ο αιώνα από τη Ναζαρέτ δεν υπάρχει - δεν λογοτεχνικά, δεν αρχαιολογική, ιστορική και όχι. Είναι μια φανταστική πόλη για ένα φανταστικό θεό-man.



Πηγές:René Salm, Ο μύθος της Ναζαρέτ (Kevalin, 2007) 
Dan Cohn-Sherbok, σταυρώθηκε ο εβραίος (Harper Collins, 1992) 
Henry Hart Milman, Η Ιστορία των Εβραίων (Everyman, 1939) 
Ιώσηπος, του Ιουδαϊκού πολέμου (Penguin, 1959) 
Jonathan Reed, Αρχαιολογίας και του Γαλιλαίου Ιησού: Μια εκ νέου εξέταση των αποδεικτικών στοιχείων (Trinity, 2002) 
Leslie Houlden (επιμ.), του Ιουδαϊσμού και του Χριστιανισμού (Routledge, 1988 
Karen Armstrong, Μια Ιστορία της Ιερουσαλήμ (Harper Collins, 1999) 
Jonathan Ν. Tubb, Χαναναίοι (Βρετανικό Μουσείο Press, 1998) 
Norman Cantor, Η Ιερά Αλυσίδα - Μια ιστορία των Εβραίων (Harper Collins, 1994)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου