ΤΟ ΠΙΘΑΡΙ ΤΗΣ ΠΑΝΔΩΡΑΣ












Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

Η ΑΓΑΠΗ ! (σκέψεις σε αδιέξοδους καιρούς)


Λέω να σταθμίσω και να εκτεθώ στα αισθήματα μου, μήπως και καταφέρω να διαγράψω, αυτόν τον πανικό/άγχος/πείσμα, που με βασανίζει και τόσο εύκολα με καταλαμβάνει, κάθε στιγμή που επιχειρώ να ενημερωθώ για τα τεκταινόμενα, στο άμεσο αλλά και στο ευρύτερο περιβάλλον μου, μιας και υπάρχω μέσα του.


Η στάση των διαχειριστών της χώρας, αλλά και....
αυτών του κόσμου (μη εξαιρώντας τους κοντινούς ανθρώπους της καθημερινότητας μου) ενάντιωνεται σε ότι θα μπορούσε να κάνει τον απλό άνθρωπο να συστρατευθεί και να αγωνιστεί δημιουργικά για την έξοδο από την κρίση αλλά και για ένα καλύτερο αύριο του ιδίου και των απογόνων του.
Οπως υπαρχουν και εκείνοι, που όχι μόνο εγκρίνουν, αλλά και μάχονται για την συνέχιση και επιβολή των παραπάνω πρακτικών. Κάτι τους οδηγεί βέβαια και μάλλον ανήκουν και αυτοί στην ευρύτερη ομάδα των διαχειριστών με κάποιο τρόπο, ορατό η όχι - συνειδητό η όχι.
Οι δράσεις των διαχειριστών μας μοιάζουν στρατευμένες και συντονισμένες αλλιώς πως να εξηγήσει κανείς αυτή την παγκόσμια ενορχηστρωμένη πανστρατιά που το μόνο που δεν συνυπολογίζει είναι τους ανθρώπους...τις ζωές τους...την δυνατότητα να υπάρχουν. Πως να μην γίνει "συνωμοσιολόγος" κάποιος, με τα ορατά αποτελέσματα των ζωών μας, εδώ αλλά και σ'ολο τον πλανήτη, αλλά πάντα από σχεδόν αόριστες, αόρατες και σκοτεινές πηγές.

Και να ήταν μόνο αυτό ? Δεν είναι !
Υπάρχει και χειρότερο....η κυριολεκτική δολιοφθορά ανθρώπων, ζωών και συνθηκών, με αμέτρητους τρόπους που μπερδεύονται τόσο καλά με την αλήθεια, που στο τέλος μόνο σύγχυσή και απόγνωση φέρνουν.
Δύσκολα όλα αυτά καί συγχυστικά και γίνονται μια ακόμα αιτία, οι άνθρωποι να απενεργοποιούνται και να πέφτουν σαν "χάρτινοι".

Ποιος η ποιοι τελικά τα καταφέρνουν όλα αυτά ?
Και το σημαντικότερο...ΓΙΑΤΙ ?

Μάλλον για τους ίδιους λόγους που και εγώ θέλω να αποπλανήσω μια γυναίκα η και να την εκβιάσω να κάνει το δικό μου.
Για τους ίδιους λόγους που ξεγελάω εμπορικά, οικονομικά, διαχειριστικά η αλλιώς κάποιους απέναντι μου.
Για τους ίδιους λόγους που εκπορνεύομαι η εκπορνεύω.
Για τους ίδιους λόγους που επεμβαίνω στους άλλους και επιτρέπω να επεμβαίνουν σ'εμένα.
Για τους ίδιους λόγους που έχω χάσει κάθε ανοχή και διακριτικότητα προς τους γύρω μου.
Για τους ίδιους λόγους που είμαι ενός πάνοπλος αγέρωχος πολεμιστής της ζωής.

Το λάθος μοιάζει τότε να είναι, ότι δεν υπολογίζω ότι κάποιος άλλος είναι πιο καλά οπλισμένος, πιο πανούργος μαχητής, πιο επίμονος στα ζητούμενα του ώστε ο πόλεμος να με φέρνει σε απόγνωση, κυρίως γιατί τον χάνω.

Τέλος παίζει ρόλο άραγε πόσο "εγωιστής" είναι κανείς ? Αν ας πούμε είναι λίγο η πολύ ?
ΟΧΙ !!!
Δεν παίζει κανένα ρόλο στην ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑ του υπαρκτού κόσμου !
Καί αυτό μας κάνει συνενόχους και εχθρούς των...εαυτών μας. Της ίδιας μας της ζωής. Της ύπαρξης μας σαν είδος.
Όμως εγώ δεν θέλω να είμαι συνένοχος και εχθρός του ίδιου μου του εαυτού και των αγαπημένων μου !

Λύση υπάρχει ?
Μονολεκτικά ΝΑΙ !
Διδάχτηκε στους ανθρώπους μέν από πολλούς, αλλά με την μοναδική στην ανθρωπότητα διδασκαλία του Ιησού Χριστού που όχι μόνο είπε αλλά και έπραξε τον λόγο Του.
"ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ" !

Η Λύση είναι η ΑΓΑΠΗ !
Καί δέν είναι όσο απόμακρη καί άπιαστη, ακούγεται. Είναι η βαθεια μας ξεχασμένη ικανότητα.
Εμείς την παραμερίσαμε. Εμείς δώσαμε προαγωγή στο ΕΓΩ μας.
Αν κάποιος θα ήθελε να βρει τις απαντήσεις θα έπρεπε να στραφεί μέσα του και να αναρωτηθεί, αφού το "έξω" είναι πόλεμος και ποτέ δεν έχει καιρό για εμάς....έχει άλλα να κάνει ! Έχει ΠΟΛΕΜΟ !

Μα να αγαπήσω και να καταλήξω σ'έναν σταυρό άραγε ?
Να αφήσω εμένα και τους αγαπημένους μου στο έλεος ενός ατέλειωτου πολέμου που τελευταία δείχνει τα πιο κοφτερά του δόντια ? Να μήν κοιτάξω να βολευτώ σώζοντάς με ?
ΟΧΙ δεν θελω !

Η αγάπη απορυθμίζει, αποσυντονίζει και νικά τους ισχυρότερους ορατούς και αόρατους πολεμιστές που υπήρξαν η μπορεί να υπάρξουν ποτέ ! Η απώλεια τους, η ήττα τους είναι δεδομένη ! Η κληρονομια τους, μια απύθμενη μαύρη τρύπα, ένα χαώδες κενό.
Κι'εγώ δεν θέλω να ξανασταθώ απέναντι πολεμώντας τους ποτέ, όπως και θέλω να κατανοήσω την πλάνη τους με συμπόνια !
Αυτό διακρίνω και θέλω γιά όσο υπάρχω τριγύρω.


ΠΗΓΗ"http://thesecretrealtruth.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου